מדיניות הפרטיות

 

חברת רני צים מרכזי קניות בע"מ ח.צ. 514353671 (להלן: "החברה") הינה חברה המנהלת מרכזי קניות ברחבי הארץ הידועים כמתחמי "צים אורבן" (להלן: "המתחמים").

החברה מכבדת את הפרטיות של גולשי אתר החברה אותו היא מנהלת ומפעילה בכתובת https://zimurban.co.il/ (להלן: "האתר") וכן פרטיותם לקוחות המצטרפים כחברים/ות במועדון הלקוחות של החברה (להלן: "מועדון הלקוחות" ו"חברי מועדון הלקוחות", בהתאמה), בין באמצעות האתר ובין באמצעים אחרים כגון דפי נחיתה, פרסומים שונים, דפי רשתות חברתיות, נציגים ודיילים שנמצאים פיזית במתחמים וכיוצ"ב (להלן יחד: "הלקוחות").

מדיניות פרטיות זו (להלן: "מדיניות הפרטיות") הינה חלק בלתי נפרד מתקנון האתר ותקנון מועדון הלקוחות, הזמינים לקריאה באתר או בכתובת https://zimurban.co.il/club-terms/ להלן יחד: "התקנונים"). מדיניות הפרטיות מפרטת את האופן שבו החברה עושה שימוש במידע שנמסר לה ע"י הלקוחות במסגרת השארת פרטים באתר ו/או בטופס ההצטרפות למועדון הלקוחות (להלן: "טופס ההצטרפות") ו/או שנאסף על ידה במהלך השימוש באתר ו/או במסגרת החברות במועדון הלקוחות והיא חלה על כלל האתר והשירותים המוצעים במסגרתו ו/או במסגרת החברות במועדון הלקוחות (להלן יחד: "השירותים").

מסירת המידע לחברה ע"י הלקוח, תלויה בהסכמתו וברצונו של הלקוח ואינה נובעת מחובה חוקית. יחד עם זאת, יתכן ואם לא יימסר מידע מסוים, החברה לא תוכל לספק את כל או חלק מהשירותים ללקוח. כך למשל, אם הלקוח לא יספק את מספר הטלפון שלו, לא יוכל לקבל הטבות הייחודיות לחברי המועדון.  

לידיעתך, המידע שיימסר לחברה ע"י הלקוח ישמר במאגרי המידע של החברה לצורך המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו.

בעל השליטה במאגר המידע הינו רני צים מרכזי קניות בע"מ ח.צ. 514353671. פרטי ודרכי יצירת קשר עם בעל השליטה במאגר המידע הינם כמפורט בסעיף 16 למדיניות הפרטיות.

 

כל גלישה באתר, הצטרפות למועדון הלקוחות, מימוש הטבות  שנשלחות לחברי המועדון, הרשמה לקבלת עדכונים, יצירת קשר, שימוש באתר או ניסיון לעשות שימוש באתר ו/או בשירותים המוצעים על ידי החברה (להלן יחד: "שימוש"), מעידים על הסכמת הלקוח לאמור במדיניות פרטיות זו. אם אינך מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות או לתקנונים, אנא הימנע מעשיית שימוש באתר ו/או בשירותים והטבות שמציעה החברה, או פנה אלינו על מנת שנוכל לסייע לך בדרכים חלופיות.

*מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

*הכותרות הינן לצרכי נוחות בלבד.

 

מדיניות פרטיות זו מהווה הודעה לפי סעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 כפי שיעודכן מעת לעת (להלן: "חוק הגנת הפרטיות").

מדיניות הפרטיות להלן תפרט מהם סוגי המידע שהחברה אוספת אודות הלקוחות, מהן המטרות שלשמן החברה אוספת את המידע, איזה שימוש החברה עשויה לעשות במידע, מי הם הצדדים השלישיים שהחברה תעביר להם מידע אודות הלקוחות ולאילו מטרות, אבטחת המידע והסיכונים הכרוכים במסירת המידע ועוד. 

1.          מהו מידע?

במדיניות פרטיות זו, המונח "מידע" מתייחס לכל נתון או פרט הנוגע לאדם מזוהה או לאדם הניתן לזיהוי ובכלל זאת לכל נתון המוגן בחוק הגנת הפרטיות, כפי שיהיה בתוקף מעת לעת, לרבות כל פרט הנכלל בהגדרת "מידע", "מידע אישי" ו"מידע בעל רגישות מיוחדת" בחוק הגנת הפרטיות.

2.          המקורות שבאמצעותם החברה אוספת מידע.

2.1. מידע שהלקוח מוסר לחברה ו/או למי מטעמה. למשל, כאשר נרשם לקבלת עדכונים, מבקש להצטרף למועדון הלקוחות ו/או מבקש להשאיר פרטים בתיבת "צור קשר" ו/או בדפי נחיתה ייעודיים כחלק מקמפיינים של פרסום ברשתות חברתיות, במסגרת השימוש באתר ובשירותים ו/או כאשר מוסר פרטים במסגרת שיחות או התכתבויות עם נציגי החברה.

2.2. מידע שמתקבל אצל החברה בקשר עם השימוש באתר ובשירותים. למשל, כאשר הלקוח גולש או עושה כל שימוש באתר ו/או בשירותים ולמשל כאשר הלקוח מתעניין בהטבה מסוימת ו/או מבקש לממשה.

2.3. מידע שמתקבל אצל החברה מצדדים שלישיים בקשר עם השימוש באתר ו/או בשירותים ו/או בהטבות של מועדון הלקוחות.

 

3.          סוגי המידע שהחברה אוספת.

החברה תאסוף אודות הלקוחות את המידע שיפורט להלן (כולו או חלקו): יובהר כי חלק מהמידע שנאסף להלן רלוונטי לחברי מועדון הלקוחות בלבד.

3.1. פרטי זיהוי ופרטי התקשרות לרבות שם מלא, פרטי התקשרות (טלפון או טלפון נייד, דוא"ל), תאריך לידה (ככל שנרשמו למועדון לקוחות).

3.2. נתונים שהלקוח מוסר במסגרת תיבת "צור קשר";

3.3. נתונים אודות איזור מגוריו של חבר המועדון ו/או העדפות מיקום שלו (ככל שביקש לקבל עדכונים בקשר עם מתחם מסוים של החברה);

3.4. נתונים הנאספים במסגרת החברות במועדון הלקוחות: למשל, החברה תאסוף מידע בקשר עם שימוש ו/או השתתפות ו/או רכישות של חבר המועדון בפעילויות, סקרים, מבצעים, הטבות ו/או שירותים אחרים שהחברה מספקת לחברי מועדון הלקוחות במסגרת חברותם, לרבות נתונים אודות המידע, המבצעים, ההטבות  ו/או השירותים שבהם הלקוח התעניין ו/או רכישות שביצע בעקבות האמור, מיקום המתחם שמעניין אותו ו/או שלגביו ביקש לקבל עדכונים והטבות, וכן נתונים הנגזרים מהם, לרבות כאלו שיש בהם כדי ללמד על הרגלי הרכישה והצריכה של הלקוח, תחומי עניין, מצב משפחתי וכו' של חבר המועדון.

3.5. נתונים המתקבלים מתיעוד שיחות עם נציגי החברה, ככל שמתועדות;

3.6. נתונים אודות הגלישה באתר וכן נתונים בקשר עם השימוש שעושה הלקוח באתר, לרבות מידע בדבר דפים, תכנים, הצעות ושירותים שעניינו את הלקוח וכן מידע שנקלט מן הדפדפן, ובכלל זאת כתובת האינטרנט (IP) של המשתמש.

החברה עשויה לשמור מידע שייאסף במהלך השימוש כאמור לעיל כמידע שאינו מזוהה אישית. 

3.7. נתונים בקשר עם דיוורים, הטבות ופרסומים שנשלחים ללקוח בכל האמצעים לרבות, SMS WhatsApp ודוא"ל ובכלל זאת נתונים על המכשיר שבאמצעותו צפה בדיוור/ההטבה/הפרסום וכו',  נתונים על אינטראקציית המשתמש/ מקבל הדיוור עם הדיוור שנשלח ובכלל זאת, נתונים על הקלקות, לחיצה על קישורים, כניסות לדיוור ועוד.

3.8. נתונים מצרפיים (אגרגטיביים), נתונים סטטיסטיים ‏ונתונים אחרים שנגזרים מהמידע על הגלישה באתר ו/או המשתמש.

3.9.  כל מידע נוסף שהלקוח מוסר ו/או מתקבל אצל החברה בקשר עם הלקוח, החברות שלו במועדון הלקוחות ו/או עם השימוש באתר.

 

4.          המטרות לשמן החברה אוספת את המידע

החברה אוספת מידע אודות הלקוח ובכלל זאת למטרות הבאות (כולן או חלקן):  

4.1. ניהול פעילות החברה באתר ובמועדון הלקוחות;

4.2. ניהול מועדון לקוחות (הן ביחס לכלל המתחמים והן ביחס לכל מתחם באופן נפרד) ובכלל זאת הצעת והתאמת הטבות ללקוחות, בין שהן כלליות ו/או בקשר עם אירועים אישיים כגון יום הולדת של חבר המועדון ועוד;

4.3. יצירת קשר עם הלקוח בקשר עם פניות שלו ו/או בקשר לנושאים אחרים בהתאם להסכמה ולבקשת הלקוח;

4.4. הפעלה וניהול של האתר;

4.5. על מנת לאפשר ביצוע פעולות באמצעות האתר על ידי הלקוח;

4.6.  לשם פיתוח ותפעולו של האתר;

4.7. לשם תחזוקה של האתר וניטור פעילות הלקוח בו;

4.8. לשם שיפור חווית הלקוח באתר ו/או איכות השירותים והפעילות שמציעה החברה;

4.9. לשם התאמת פרסומות ודיוור בהתאם למאפייני הלקוח ופרטים נוספים שנאספים אודות הרגלי הצריכה והגלישה שלו ו/או מאפיינים אישיים שנלמדים על הלקוח בעקבות השימוש שלו בשירותי החברה;

4.10. לשם עריכת נתונים סטטיסטיים והעברת מידע מעובד, סטטיסטי או אחר, לצדדים שלישיים;

4.11. לשם ניתוח, ומחקר ועריכת סטטיסטיקות;

4.12. לשם הצגה והתאמת מודעות שיוצגו בפני הלקוחות ועשויים להתאים להעדפותיהם באתר, בפלטפורמות פרסום, באמצעים אליהם נשלח דיוור, וכן באתרי אינטרנט אחרים;  

4.13. לצורך משלוח באמצעים אלקטרוניים דברי פרסומת, מידע על מוצרים ושירותים, עדכונים, דיוורים, מידע על פעילויות, הטבות, מבצעים, הנחות, פנייה ו/או מידע שיווקי (בכפוף לקבלת הסכמה בהתאם לדרישות הדין, ככל הנדרש)

4.14. לצרכי דיוור ישיר כהגדרתו בחוק;

4.15. לשם התגוננות מפני תביעות, דרישות וטענות נגד החברה ומי מטעמה וכן נגד צדדים שלישיים;

4.16. לשם אכיפה של הוראות תקנון האתר ומדיניות פרטיות זו;

4.17. שמירה על קניינה של החברה, מניעת גניבות והונאה;

4.18. לשם שמירה על אינטרסים לגיטימיים של החברה;

4.19. לשם עמידה בהוראות כל דין.

5.          העברה של המידע

5.1. החברה לא תעביר ולא תמסור מידע לצדדים שלישיים, אלא בהתאם למפורט להלן. 

5.2. העברת המידע לצדדים שלישיים תכלול ככל הניתן מידע רלוונטי בלבד שאינו חורג מהמטרות שלשמן מועבר המידע ותתבצע באופן מידתי למטרה מוגדרת, מפורשת ולגיטימית.

5.3. החברה עשויה להעביר את המידע או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים ‏‏(לרבות על דרך של מתן גישה) בהתקיים אחד או יותר מהמקרים הבאים: 

5.3.1. צדדים שלישיים שהחברה מחויבת על פי דין להעביר אליהם מידע אודות המשתמש.

5.3.2. צדדים שלישיים אשר מעניקים לחברה שירותים שונים בקשר עם האתר ופעילותו ו/או בקשר עם הפעילויות ו/או השירותים המוצעים בו ו/או בקשר עם הלקוחות ו/או מועדון הלקוחות וחברות בו. גורמים אלו מספקים לחברה, בין היתר:

שירותים טכנולוגיים כגון: תמיכה במערכות האתר, מערכות אבטחה ומערכות טכנולוגיית מידע (IT), שירותי הפעלת האתר, שירותי אחסון מידע, שירותי ניהול מידע הלקוחות ו/או ניהול פעילות מועדון הלקוחות, ספקי תוכנות המשמשות את החברה, שירותי בניית אתרים, תוכנות עריכה ועיצוב תוכן, אתר וחוויות לקוח ועוד. ערוצי תקשורת עם הלקוחות ושיווק: ספקי שירות לקוחות, ערוצי תקשורת עם הלקוחות, שירותי פרסום, דיוור ושיווק, שירותים נוספים כגון: רו"ח, עורכי דין ויועצים מקצועיים חיצוניים אחרים, שירותי עריכת סקרים ומחקרים וכן צדדים שלישיים נוספים אשר מעניקים לחברה שירותים בקשר עם פעילותה.

5.3.3. צדדים שלישיים המספקים לחברה שירותים בקשר עם ניהול מועדון הלקוחות.

5.3.4. צדדים שלישיים אשר החברה מעניקה הטבות שלהם במסגרת חברות במועדון הלקוחות.

5.3.5. צדדים שלישיים אשר החברה עשויה לעשות שימוש בפלטפורמות שלהם לצורך אספקת השירותים, שיווק ומכירת השירותים ו/או ניהול הקשר עם הלקוחות (המתעניינים ו/או הרוכשים מוצרים מהאתר), ומדיות חברתיות כפי שיהיו רלוונטיות מעת לעת כגון בין היתר: TikTok, Instagram, , Facebook, Whatsapp והשימוש בהן על ידי הלקוח ייעשה בהתאם ובכפוף למדיניות הפרטיות של כל מערכת ו/או מדיה כאמור לעיל, כפי שתעודכן מעת לעת, ואשר זמינה באתרי הפלטפורמות כאמור.

5.3.6. אם תתקבל אצל החברה  הוראה ו/או דרישה, לרבות צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח או מידע אודות הלקוח בהתאם להוראות כל דין.

5.3.7. בכל מחלוקת, טענה, דרישה, תביעה או הליכים משפטיים כלשהם בין הלקוח או מי מטעמו לבין החברה או מי מטעמה.

5.3.8. במקרה של העברה ו/או מכירה ו/או המחאה ו/או רכישה, של החברה ו/או נכסיה ו/או כל חלק מהם, בתמורה או שלא בתמורה, בין היתר במקרים אשר במסגרתם תועבר הבעלות במידע המצוי במאגרי המידע של החברה ו/או באתר ו/או בתכניו, כולם או חלקם, לצדדים שלישיים, לרבות אך לא רק במקרה של מיזוג החברה ו/או פעילותה עם צדדים שלישיים, ולרבות מבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרים של שינוי שליטה, מלא או חלקי, בחברה וכן במקרים של בחינת היתכנות של המקרים הנזכרים לעיל ו/או בחינת היתכנות פעילות עסקית כלשהי עם צד שלישי. 

5.3.9. כאשר הצד השלישי הינו חברה-אם, חברה-בת או חברה קשורה של החברה, כהגדרתם בחוק החברות; 

5.3.10. אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח ביצע מעשה ו/או מחדל אשר עשויים לפגוע בחברה, במי מטעמה, בצדדים שלישיים כלשהם לרבות משתמשים אחרים ו/או ברכוש שלהם.

5.3.11. אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח עושה שימוש באתר ו/או בשירותים לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה.

5.3.12. בכל מקרה שהחברה תסבור כי מסירת המידע נדרשת כדי למנוע נזק לחברה, ללקוח או לצד שלישי כלשהו.

5.4. במסגרת העברה לצדדים שלישיים כמפורט לעיל, יתכן והחברה תעביר מידע לצדדים שלישיים המאחסנים את המידע ו/או מעבדים אותו, מחוץ למדינת ישראל ובכלל זה לצדדים שלישיים אשר ממוקמים במדינות שרמת ההגנה שלהם על המידע אינה תואמת את הוראות הדין הישראלי ואשר עשויות להעניק הגנה פחותה מזו הניתנת על פי דיני הגנת הפרטיות בישראל ובכלל זאת לארה"ב (במסגרת קבלת שירותי אחסון ענן ו/או מערכות ניהול מידע) ומדינות נוספות שמצויות מחוץ לישראל ו/או לאיזור הכלכלי האירופי. הלקוח מצהיר כי הוא מסכים להעברה כאמור  וכי לא יהיו לו טענות בקשר עם כך.

6.          אבטחת מידע

החברה נוקטת באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים מקובלים ובהתאם לדין החל על פעילות החברה. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע לצדדים שלישיים וכן העברתו באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה הלקוח מוסר מידע לחברה ו/או משתמש בשירותים ובהטבות המוצעות ע"י החברה, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, הלקוח עושה זאת בהסכמה מלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו. החברה לא מתחייבת שאמצעי התקשורת עם הלקוחות (לרבות אימייל, טלפון ווצאפ וכיוצ"ב) ו/או שהמערכות המאחסנות מידע, יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע. בכל מקרה, אם יש ללקוח סיבה להאמין כי העברת המידע לחברה אינה בטוחה עוד, הוא מתבקש לעדכן אותנו באמצעי ההתקשרות שבסעיף 17 למדיניות הפרטיות וכן לפנות אלינו בכל שאלה בקשר לאמצעי האבטחה שהחברה נוקטת ואופן שמירת המידע אודותיו.

7.          הגבלת אחריות

החברה וכל מי מטעמה לא תישא בכל חבות, והיא פטורה מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו ללקוחות ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לאיסוף המידע, השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו, ואבטחתו.

8.          תקופת ההחזקה של המידע

החברה תשמור את המידע אודות הלקוח לפרק הזמן הדרוש להבטחת המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו, אלא אם תקופת החזקה קצרה או ארוכה יותר נדרשת או מותרת על-פי דין.

9.          מידע על אנשים אחרים  

אם הלקוח יספק מידע אישי לחברה בקשר עם אנשים אחרים לרבות בני משפחתו ו/או צדדים שלישיים נוספים, על הלקוח לעשות אך ורק לאחר: (א) שהלקוח עדכן את הצדדים השלישיים אודות תוכן מדיניות פרטיות זו; וכן – (ב) הלקוח קיבל את ההסכמה הנדרשת לאיסוף, שימוש, חשיפה והעברה של מידע אודות הצד השלישי בהתאם למדיניות פרטיות זו ובהתאם להוראות הדין, ככל שנדרש. מסירת המידע אודות צד שלישי כאמור לעיל ע"י הלקוח, כמוה כהצהרה כי הלקוח קיבל הסכמה להעברה ושימוש במידע כמפורט בסעיף זה.

10.       PII,  Cookies  וטכנולוגיות אחרות

האתר עושה שימוש ב-Cookies וטכנולוגיות אחרות לשם אחת או יותר מהמטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו. למידע נוסף אודות אופן השימוש ב-Cookies ובטכנולוגיות באתר ניתן לעיין במדיניות ה-Cookies המופיעה באתר והזמינה בכתובת להלן: https://zimurban.co.il/cookies-p/ .

11.       קישורים והיפר קישורים

ייתכן שבאתר ו/או במסגרת מועדון הלקוחות (לרבות במסגרת דיוורים אישיים שישלחו לחבר המועדון באמצעי התקשורת) יוצעו קישורים, היפר-קישורים או באנרים לאתרים אחרים, אשר החברה אינה מפקחת עליהם או בודקת אותם, את מהימנותם ואת חוקיותם ואת כל הקשור לאבטחה שלהם ולמדיניות הגנת הפרטיות שלהם.

החברה לא תהיה אחראית לשימוש שעושים משתמשים בקישורים המופיעים באתר ו/או בדיוורים, בדפים שאינם נמצאים באתר או באתרים אחרים, והלקוחות מתחייבים לציית ולקיים את ההוראות והתנאים של אותם אתרים או דפי אינטרנט וככל הנדרש, להתקשר ישירות עם ספקים של אתרים אלה או דפים אלה בכל הקשור לנושאים שיעלו בקשר עם כניסה, עיון, שימוש במידע ועוד. 
מובהר כי החברה לא תישא בכל אחריות, מכל סוג שהיא, בקשר עם האתרים האחרים לרבות בכל הקשור לאיסוף, שימוש, העברה של מידע באתרים האחרים, התוכן שיפורסם בדפים של האתרים האחרים ועוד. 

12.       פרסומת ודיוור ישיר

בכפוף לקבלת אישורו כנדרש עפ"י דין (ככל שנדרש), הלקוח מסכים שהחברה תשתמש במידע שנאסף על מנת ליצור איתו קשר ‏ולשלוח לו תכנים לרבות המוגדרים כ- "דבר פרסומת", דיוור ישיר ו/או תצורות אחרות. שליחת התכנים עשויה להתבצע בכל אמצעי תקשורת ובכלל זאת דואר, דואר אלקטרוני, טלפון וטלפון נייד, כולל הודעות מוקלטות והודעות‏SMS ‎‏, WhatsApp, ‏פקס, דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות ואמצעים אחרים (ואף בסיוע צדדים שלישיים)‏‎ .‎

בכל עת הלקוח זכאי ורשאי להודיע על סירובו לקבל מידע ותכנים שיווקיים, דברי פרסומת ו/או דיוור ישיר מהחברה, או מצדדים שלישיים כאמור לעיל, ולחזור בו מהסכמתו על ידי שליחת בקשת הסרה לכתובת המייל המפורטת בסעיף 17 להלן ו/או הסרה באמצעי הזמין במסגרת הדיוור עצמו. לאחר קבלת הבקשה, החברה תעביר הנחייה לגורמים הרלוונטיים מטעמה, להפסיק לעשות במידע הלקוח שימוש לשירותי דיוור ישיר ו/או משלוח דברי פרסומת. יתכן שהמידע הדרוש לצורכי החברה יוסיף להישמר במאגר המידע של החברה בכפוף להוראות הדין ולרבות כמפורט במדיניות הפרטיות.

13.       זכות עיון ותיקון המידע

ללקוח קיימות זכויות לעיון במידע השמור עליו במאגרי המידע של החברה, לתיקון מידע שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן וכן זכויות נוספות מכוח חוק הגנת הפרטיות. אם הלקוח מעוניין לעיין במידע אודותיו המצוי במאגרי המידע של חברה ו/או לתקן את המידע כאמור, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה לחברה באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בסעיף 17 למדיניות פרטיות זו להלן.

14.       הדין החל וסמכות השיפוט

התנאים וההוראות המפורטים במדיניות הגנת הפרטיות זו וכן כל שינוי או תיקון שלה, כמו גם השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת ישראל.

סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם השימוש באתר ומדיניות פרטיות זו או הקשור אליו מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב – יפו.

15.       שינויים ועדכונים

החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת על מנת שתשקף שינויים טכנולוגיים ו/או עסקיים ו/או משפטיים ו/או רגולטורים וכדומה, וזאת ללא צורך במתן הודעה או התראה על כך. המשך השימוש של הלקוח באתר לאחר עדכון מדיניות הפרטיות יעיד על הסכמת הלקוח למדיניות הפרטיות המעודכנת לרבות לשינויים ולפיכך מוצע ללקוח לעיין במדיניות הפרטיות מעת לעת.  

16.       שונות 

הלקוח אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מדיניות פרטיות זו לאחר. החברה תוכל להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לאחר.

אין במדיניות פרטיות זו כדי לגרוע מכל זכות המוקנית לחברה ו/או למי מטעמה לפי כל דין.

17.       יצירת קשר

ככל שללקוח ישנן שאלות או הערות בנוגע למדיניות הפרטיות, מעוניין לממש זכויות כגון זכות עיון, תיקון, הסרה מדיוור וכיוצ"ב, הלקוח מוזמן להשאיר לחברה פניה באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת [email protected] ו/או בשיחה טלפונית למספר- 073-7962555.

 

מעודכן לחודש דצמבר 2024.